[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text]

اگر قصد خرید دوربین مداربسته را داشته باشید، گزینه‌های خرید بسیار متنوعی پیش رویتان قرار خواهد داشت.بنابراین اگر پیش از خرید به ویژگی های دوربین مداربسته و به شرایط خاص خود توجه نکنید، مطمئنا دچار مشکل شده و حتی ممکن است پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از خرید خود پشیمان شوید.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_single_image image=”17324″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”img_link_large” qode_css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]

دوربین مداربسته دزد را نمی گیرد!

قبل از هر چیز باید بدانید که دوربین مداربسته یک سیستم محافظتی منفعل است. این یعنی نمی توانید از آن به عنوان ابزار برخورد استفاده کنید. اگرسارق وارد محل شما شد دوربین مداربسته به خودی خود نمی تواند هیچ کاری برای متوقف کردن او انجام دهد.دوربین مداربسته معمولا قبل (به صورت پیشگیری از وقوع جرم) و بعد از وقوع جرم (در صورت استفاده از تصاویر برای شناسایی مجرم) به کمک شما می آید اما در طول وقوع جرم هیچ کارایی ندارد. در صورتی که به دنبال یک ابزار متوقف کننده هستید بهتر است از دزدگیر استفاده کنید البته معمولا استفاده ترکیبی از دوربین و دزدگیر بهترین وش .برای کاهش و توقف جرم است

برای مشاهده همه محصولات اعلام سرقت روی این لینک کلیک کنید.

پیش از خرید به روشهای دیگر هم فکر کنید

قبل از  خرید دوربین مداربسته به روشهای دیگر هم فکرکنید.گاهی مشکل در ساختمان یا محیط کار شما باتعامل حل می شود. در صورتی که روش کم هزینه ای پیدا کردید سعی کنید با آن شروع کنید.در برخی موارد مشتری با یک مشاوره ساده می فهمد که از اول هم نیازی به نصب دوربین مداربسته نداشته. به یاد داشته باشید که تقریبا هیچ کس دوربین مدار بسته دسته دوم نمیخرد!

برای مشاوره رایگان با همکاران ما با شماره  32340515-071 تماس بگیرید.

ارزانی را اولویت خود قرار ندهید!

ممکن است در نگاه اول یک سیستم ارزان قیمت بسیار مناسب و دلپذیر به نظر برسد،اما دوربین مداربسته ارزان به مرور زمان به تعمیر بیشتری احتیاج خواهد داشت و افت کیفیت آن سبب هزینه بیشتری خواهد شد.بنابراین انتخاب از برندهای معتبر و باکیفت مثل هایک ویژن،ورتینا و هایلوک و … می تواند هزینه های جانبی را به صفر برساند.

برای خرید فروشگاهی را انتخاب کنید که چندین برند مختلف را ارئه می کند در نتیجه شما انتخاب های بیشتری پیش رو خواهید داشت.

برای مشاهده تمام محصولات دوربین مداربسته روی این لینک کلیک کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته

Resolution یا وضوح تصویر

میزان وضوح تصویر بستگی مستقیم به ویژگی Resolution در دوربین های مداربسته دارد.به تصویر زیر دقت کنید همان طور که می بینید هر قدر Resolution یک دوربین بیشتر باشد تصویر شفاف و دقیق تر نمایش داده می شود.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_single_image image=”17225″ img_size=”full” alignment=”center” qode_css_animation=””][vc_empty_space height=”20px”][vc_column_text]

محل نصب دوربین مداربسته

قبل از خرید دوربین مداربسته محل نصب آن را مشخص کنید.آیا در محیط داخل و مسقف نصب خواهد شد؟یا محیط باز و بیرونی؟دوربین های مناسب محیط داخل در صورت نصب در محیط های بیرونی خیلی زود خراب خواهند شد.بنابراین برای نصب در محیط بیرون باید به دنبال دوربین هایی که شرایط محیطی سخت مثل باران و باد های شدید را تحمل می کنند باشید.

زاویه دید ثابت یا متحرک

برای نظارت بر ورودی و خروجی درب ساختمان یا محیط پارکینگ یک دوربین مداربسته با زاویه دید ثابت کافی است اما اگر برای کنترل و تشخیص تحرکات به دوربین های با زاویه دید متغیر مثل دوربین های  PTZنیاز دارید.این دوربین های دارای لنز چرخشی هستند برای اطلاعات بیشتر این لینک را ملاحضه کنید.

مشاهده ویدئو های دوربین در محل یا از راه دور

مشاهده ویدئو های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته از طریق مانیتورهایی که در محل نصب می شود امکان پذیر است .با این حال برخی از دوربین ها این امکان را به شما می دهند که در هر جایی از دنیا انتقال تصاویر را توسط اینترنت انجام داده و بصورت آنلاین تصاویر دوربین های خود را مشاهد کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

نکته دیگر آنکه بدانید می خواهید تا چه فاصله ای اشکال را به وضوح ببینید ،به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید تا فاصله 9 متری را به وضوح ببیند پس به نظر میرسد یک دوربین 3 مگاپیکسلی  میتواند برای نیاز شما کافی باشد اما اگر بخواهید تا فاصله 12 متر یا بالاتر تصاویر واضح تری داشته باشید بهتر  است دوربین 4 یا 8 مگاپیکسلی را انتخاب کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

دید در شب

میزان فاصله ای که یک دوربین می تواند در شب ببیند توسط این ویژگی تعیین می شود.بسیاری از تولیدکننده های معتبر دنیا مثل هایک ویژن و ورتینا این ویژگی را در دوربین های خود لحاظ می کنند.یک دوربین 4 مگاپیکسلی با زاویه دید 800 می تواند تا فاصله 30 متری را در شب ببیند اما تشخیص چهره در شب این دوربین فقط تا 10 متر است.بنابراین توجه به این نکته می تواند به شما کمک کند مدل مناسب تری را انتخاب کنید.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

دستگاه ضبط کننده دوربین مداربسته

تنها برخی از دوربین های IP دارای مموری داخلی هستند اما باید توجه کنید که این مموری نمی تواند میزان زیادی از اطلاعات را ذخیره کند و با توجه به مدل دوربین حداکثر تا دو روز قابلیت ذخیره سازی وجود دارد بنابراین به یک دستگاه ذخیره سازی خارجی احتیاج خواهید داشت.

دستگاه ضبط کننده تصاویر در دو نوع DVR و NVR هستند. DVRمناسب دوربین های آنالوگ و دوربین های اچ دی هستند اما ضبط کننده های NVR فقط برای دوربین های تحت شبکه مناسب هستند و ویدئوهای آنالوگ و اچ دی را نمی پذیرند.بنابراین اگر تنها از دوربین های IP استفاده می کنید باید از NVR برای ذخیره داده های خود استفاده کنید و در غیر این صورت برای ذخیره فیلم های خود از DVR استفاده کنید.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

چه مقدار فضای ذخیره سازی احتیاج دارید؟

یک قدم مهم در انتخاب دوربین امنیتی مناسب ، دانستن میزان فضای ذخیره برای ثبت فیلم از دوربین مورد نیاز است.مواردی که باید پیش از انتخاب فضای هارد خود مد نظر قرار دهید عبارت اند از تعداد دوربین ها ، نوع دوربین و تعداد روزهایی که میخواهید ویدئو های خود را ذخیره کنید.به عنوان مثال اگر دو تا سه دوریبن اچ دی دارید که رزولوشن آن ها 2 مگاپیکسل است حداقل به یک هارد یک ترابایت برای ذخیره سازی احتیاج خواهید داشت.اما برای دوربین IP با رزولوشن 2 مگابایت به یک هارد 2 ترابایت نیاز خواهید داشت.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

 دوربین مداربسته به نگهداری نیاز دارد

قبل از نصب دوربین مداربسته به یاد داشته باشید که سیستم مداربسته گرچه کم اما به مراقبت نیاز دارد. باید سعی کنید حداقل به صورت هفتگی سیستم را چک کنیدواز درست کار کردن آن اطمینان حاصل کنید. مراقبت هفتگی از سیستم مداربسته می تواندهزینه های نگهداری شمارانیز کاهش دهد.

[/vc_column_text][vc_column_text]

اگر هنوز برای خرید دوربین مداربسته سوالی دارید برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_single_image image=”17328″ img_size=”full” alignment=”center” onclick=”img_link_large” qode_css_animation=””][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *