[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text]

کلاسیک Z4 ULTRA جدید ترین دزدگیر اماکن کلاسیک است که دارای سیستم رمز 64 بیتی با رمز متغیر (GIGACODE) بوده و امکان کنترل سیستم با پیامک از طریق CLASSIC G1 PRO را فراهم کرده است.امکانات جدید این سیستم حفاظتی 4 زون عبارتند از:

در ادامه آموزش نصب و راه اندازی مرحله به مرحله کلاسیک CLASSIC Z4 ULTRA بیان شده است.

مرحله اول

کانکتورهای آنتن،بلندگو و ترانس را از جای خود خارج کنید و ضامن های نگهدارنده را به سمت پایین فشار داده،مدار چاپی را از جای خود خارج کنید.جعبه دستگاه را در جای مناسب نصب کنید.

توجه کنید:دستگاه می بایست حداقل 30 سانتیمتر با اشیاء اطراف فاصله داشته باشد.

مرحله دوم

کلیه تجهیزات جانبی را نصب نمائید و مطابق با نقشه زیر سیستم بندی کنید.سپس سر سیم ها را وارد جعبه دستگاه نمایید و مدار چاپی را سر جای خود قرار دهید.دقت کنید که سیم بلندگوی داخلی از بالای مدار عبور کند.برق شهر را به ترمینال ترانس وصل کنید.

توجه کنید:سیم باتری را در این مرحله وصل نکنید.

راهنمای نصب دزدگیر اماکن کلاسیک[/vc_column_text][vc_column_text]

راهنمای نقشه در ادامه مقاله ذکر شده است.

مرحله سوم

کانکتورهای آنتن ،بلندگوی داخلی و ترانس را وصل کنید.دستگاه شروع به کار می کند کمی صبر کنید تا دستگاه آماده استفاده شود.سیم های باطری را با رعایت جهت به باطری وصل کنید.با مراجعه به بخش تنظیمات در پشت برگه تنظیمات لازم را انجام دهید.کنترل کنید جامپر ALPHA SW در جای خود باشد.

مرحله چهارم

عملکرد دستگاه و تجهیزات جانبی را بررسی کنید.شماره 10 رقمی روی مدار چاپی را به شماره 30006172 پیامک نمائید تا ضمانت دستگاه فعال شود.در هر زمان با ارسال مجدد شماره سریال می توانید از تاریخ پایان ضمانت مطلع شوید.درب دستگاه را در محل خود قرار داده و پیچ های آن را ببندید کنید دستگاه آماده استفاده است.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_single_image image=”19125″ img_size=”medium” alignment=”center” qode_css_animation=””][vc_empty_space][vc_column_text]

راهنمای نقشه

BAT

ترمینال باتری

با دقت در رعایت جهت،سیم های باتری را به باتری وصل کنید،سیم قرمز به مثبت و سیم مشکی به منفی.این مسیر به یک فیوز 4 آمپر مجهز است.

SIR

خروجی برای آژیر

اگر از آژیر استفاده می کنید،سیم های آن را با رعایت جهت صحیح به به ترمینال SIR وصل کنید.

SP

خروجی برای بلندگو

بلندگو ها را به طور موازی به هم وصل کنید(حداکثر 2 بلندگوی 8 اهم،25 وات)سپس آن را به ترمینال SP وصل کنید.

G1

این ترمینال جهت تامین تغذیه تلفن کننده بوده و مجهز به یک فیوز 2.5A می باشد،سیم های تغذیه تلفن کننده را با رعایت جهت به این ترمینال وصل کنید.

SMS(AD)

این ترمینال جهت فعال و غیر فعال کردن دستگاه از طریق پیامک می باشد.ورودی های A و D را مطابق با نقشه به خروجی های OUT2و OUT3 در CLASSIC G1 وصل کنید.

توجه:در همه ی مدل های G1 و G1+ و G1 PRO قابل استفاده است.

اگر از G1 استفاده نمی کنید این ترمینال را استفاده نکنید.

TRG-

این خروجی برای تحریک تلفن کننده است.آنرا به تحریک منفی تلفن کننده وصل نمائید.(در CLASSIC G1 به TRG3)

هنگام آژیر این ترمینال خروجی منفی میدهد.

LOG

این ترمینال گزارش اتفاقات را به CLASSIC G1 PRO منتقل می کند.G1 PRO این گزارشات را به صورت پیامک ارسال می کند.این خروجی را به ورودی LOG در G1 PRO وصل کنید.این خروجی با فقط با G1 PRO سازگار است و با G1+ یا G1 قابل استفاده نیست.

AUX( V 13.6 )

تغذیه ی کلیه چشم ها را با حفظ جهت به طور موازی به هم وصل کنید.شپس با عایت جهت صحیح به ترمینال AUX وصل کنید.این مسیر مجهز به یک فیوز نیم آمپر است.هرگز تغذیه ی تلفن کننده خودکار را به این ترمینال وصل نکنید تا در صورتی که به هر دلیل فیوز این مسیر بسوزد تلفن کننده از کار نیفتد.

Z1,Z2,Z3,Z4

فرمان چشم های هر زون را با هم سری می کنید و به ترمینال زون مربوط به آن وصل کنید.نکته:برای آشنایی با تفاوت زون ها،به قسمت طرز کار مراجعه نمائید.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

مشاهده محصولات دزدگیر اماکن کلاسیک

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]بیشتر بخوانید:

راهنمای ست کردن چشم FOX2 به دستگاه Z4 ULTRA[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *