گروه فنی مهندسی حفاظت ایمن پارس فعالیت خود در زمینه فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز را از سال 1388 آغاز کرده است.فعالیت این مجموعه شامل مشاوره ، طراحی ، فروش ،اجرا و پشتیبانی از کلیه سیستم های نظارتی شامل فروش دوربین های مداربسته در شیراز ،شبکه کامپیوتری و مخابراتی ، سیستم های اعلام سرقت آدرس پذیر، انواع درب های اتوماتیک و سیستم های کنترل تردد و کلیه سیستم های اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر می باشد و به ارائه سرویس های با کیفیت، امن و پیشتازانه می پردازد.در ادامه به برخی از خدمات گروه حفاظت ایمن پارس اشاره شده است.

آدرس:شیراز،خیابان قاآنی شمالی،جنب کوچه 14،روبروی بانک ایران زمین،حفاظت ایمن پارس

شماره های تماس:32340515-071 و 09364909355

نمایندگی دوربین هایک ویژن در شیراز

دوربین های مداربسته هایک ویژن از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و از سال 2017 تاکنون رتبه یک دوربین های مداربسته در دنیا هستند : حفاظت ایمن پارس به عنوان فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز نیز از همان سال های ابتدایی فعالیت خود ،در زمینه نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز را آغاز کرده و تا امروز این فعالیت را ادامه داده است.

شما میتوانید برای خرید دوربین مداربسته در شیراز همین الان اینجا کلیک کنید.

فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز

انجام پروژه های مهم دوربین مداربسته در شیراز

بسیاری از پروژه های مهم دوربین مداربسته در شیراز توسط  گروه حفاظت ایمن پارس انجام شده است.برخی از این پروژه ها عبارتنداز : شهرداری شیراز، صنایع الکترونیک شیراز،شرکت گاز استان فارس،مجموعه باستانی کاخ ساسانی،مجموعه حمام وکیل شیراز،آرامگاه سعدی شیراز،درمانگاه امام رضا (ع) در شیراز،مجتمع تجاری زیتون در شیراز، انبار مرکزی اداره کل میراث فرهنگی استان فارس، هتل رودکی در شیراز، پاساژ یونیک شیراز و …. که توسط فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز یعنی حفاظت ایمن پارس انجام شده اند.

 

تعمیرات و آموزش دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

گروه حفاظت ایمن پارس در زمینه تعمیرات و آموزش دوربین مداربسته IP هایک ویژن، دوربین مداربسته اسپید دام هایک ویژن، دوربین مداربسته HD هایک ویژن، دستگاه NVR هایک ویژن، دستگاه DVR هایک ویژن، فعالیت می کند. همانطور که میدانید دوربین های مختلفی در دسته محصولات مداربسته قرار میگیرند که به ایجاد حفاظت و ایمنی محصولات بسیار کمک خواهند کرد. از مهمترین افتخارات حفاظت ایمن پارس به عنوان فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز، تهیه این محصولات در دسته های مختلفی همچون دوربین های DVR ، دوربین های مداربسته NVR، دوربین های مداربسته HD TURBO و بسیاری از محصولات دیگر است.

فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز

برخی از ویژگی های متمایز گروه حفاظت ایمن پارس

خرید آنلاین از فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز

حفاظت ایمن پارس به عنوان فروشگاه دوربین مداربسته در شیراز همچنین امکان خرید آنلاین را برای همه همشهریان عزیز فراهم کرده تا به راحتی به مقایسه محصولات خود بپردازند و خرید مطمئن و به صرفه ای داشته باشند.برای مشاهده محصولات از لینک زیر اقدام کنید. خرید دوربین مداربسته در شیراز یکی از فرایند های مهم در ایجاد یک سیستم امنیتی برای ساختمان هاست. از این رو خرید از یک فروشگاه معتبر دارای نشان های اعتماد میتواند فرایند را ساده کرده و راهکار های بهتری را در اختیار شما قرار دهد.

از همین رو ما به عنوان بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده انواع دوربین مدار بسته، سیستم های اطفا حریق و اعلام حریق و همچنین تجهیزات شبکه در ایران افتخار داریم تا محصولات این دسته ها را با نازل ترین قیمت از برترین برند های فعال در ایران تهیه و در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *