قابلیت های تکنولوژی Acusense هایک ویژن

عبارت Acusense، مخفف کلمات Accurate sensor به معنای سنسور با دقت بالا می باشد. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که می تواند با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق (Deep learning) حرکت افراد و وسایل نقلیه را از دیگر اجسام متحرک، متمایز نماید و با استفاده از این قابلیت، هشدارهای نادرست را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و کاربر با اطمینان از هشدار دریافتی می تواند نسبت به مورد گزارش شده توسط دستگاه، اقدامات لازم امنیتی را انجام دهد.

مزایای استفاده از سیستم های نظارت تصویری دارای تکنولوژی Acusense  هایک ویژن

ضرورت استفاده از سیستم های نظارت تصویری چیست ؟

یکی از راه های برقراری و حفظ امنیت محیط پیرامون، استفاده از سیستم های نظارت تصویری و امنیتی است که در کنار سیستم های نظارت تصویری و امنیتی است که در کنار سیستم های اعلام سرقت (دزدگیر) یا سیستم های هشدار معمولی مبتنی بر سنسور (مانند سنسور حرکت)، می توانند در ایجاد احساس امنیت نقش موثر و بسزایی را ایفا کنند و بیشترین امنیت را برای اشخاص فراهم آورند.

از جمله مزایای دیگر استفاده از سیستم های نظارت تصویری که می توان به آن اشاره کرد، به شرح زیر است:

مشاهده تصاویر به صورت زنده در زمان واقعی

توانایی تهیه و جمع آوری مستندات معتبر برای ارائه به مراجع قضایی و قانونی

امکان مشاهده تصاویر از راه دور

چندی است که استفاده از سیستم های نظارت تصویری در بسیاری از مشاغل و خانه ها به علت حفظ و برقراری امنیت و همچنین داشتن آسودگی خاطر بیشتر، بین افراد مرسوم شده است، این سیستم ها هر روز دارای پیشرفت های شگرفی هستند که استفاده از آن ها را راحت تر و مرسوم تر می کند. هرروز تکنولوژی های جدید به این تجهیزات اضافه می شوند که با دارا بودن ویژگی های خاص و هوشمند می توانند اتفاقات و رویدادها را با اعلام هشدار بر روی گوشی تلفن همراه و یا لپ تاپ و کامپیوتر نیز اعلان کنند و شما را از وقوع هرگونه رخداد و اتفاقی آگاه سازند و یا می توانند اعلام هشدار وقایع را از طریق آژیر و ایمیل اعلان کنند.

به دست آوردن داده های مهم در اتفاق ها

سیستم های نظارت تصویری قدیمی تر، که تقریبا تمامی آنها دارای ویژگی تشخیص حرکت بودند، چالش های خاص خودشان را داشتند، حتی عواملی مانند حرکت برگ ها، بارش باران، حرکت حیوانات و تغییرات نور زمینه باعث بروز هشدارهای کاذب به عنوان هشدار تشخیص حرکت اعلام می شد.

این خود به معنی ضعف در تشخیص درست تلقی می شد و باعث ارسال هشدارهای کاذب برای کاربران می شد. این حجم انبوه از هشدارهای نادرست، کاربر را نسبت به سیستم بی اعتنا و بی تفاوت می کرد و حتی در صورت تشخیص و اعلام هشدار صحیح، به دلیل نادیده گرفتن شدن توسط کاربر، موجب خسارات جبران ناپذیری می شود.

امروزه با استفاده از فناوری های جدید و استفاده از هوش مصنوعی، کاربران می توانند در محدوده ی دید دوربین مداربسته، محیط یا خط فرضی را تعیین نمایند که براساس ورود انسان و یا حتی ورود خودرو در یک محوطه خاص، این رخداد تشخیص داده شود و اعلان های لازم ارسال شود تا پیش از رخ دادن اتفاقات بزرگ، اقدامات لازم صورت گیرد.

 

نمونه دوربین های مداربسته هایک ویژن دارای قابلیت Acusense

DS-2CD2183G2-IU

DS-2CD2143G2-IU

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط فروش دوربین های مداربسته فوق با شماره 07132340515 تماس بگیرید و یا در واتس اپ به شماره 09364909355 پیام دهید.

دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *