اغلب اوقات لازم است اجازه مشاهده تصویر دوربین ها را به افراد دیگری نیز بدهیم بنابراین باید اقدام به ایجاد کاربر جدید کنیم یا برای آن کاربر دسترسی مشخصی تعریف کنیم و یا اینکه کاربر را از دستگاه حذف کنیم. ما در این مقاله آموزشی به صورت کامل این موارد را به شما آموزش می دهیم.

نحوه اضافه کردن کاربر به دستگاه هایک ویژن

برای اضافه کردن یک کاربر جدید به دستگاه هایک ویژن ابتدا باید در دستگاه به این آدرس وارد شوید:

System > User

در این بخش ابتدا لیست کاربران دستگاه را مشاهده می نمایید. برای اضافه کردن یک کاربر جدید بر روی add کلیک کنید. در این قسمت بعد از وارد کردن رمز عبور دستگاه، صفحه اضافه کردن کاربر جدید نمایش داده می شود. در این صفحه اطلاعات لازم برای کاربر جدید را وارد نمایید و در صورت نیاز یک mac address مشخص برای کاربر تعیین نمایید تا کاربر فقط به وسیله دستگاهی که شما مشخص کرده اید بتواند به این دستگاه دسترسی پیدا کند.

تعیین دسترسی هر کاربر در دستگاه هایک ویژن

برای تغییر دسترسی هر کاربر در دستگاه لازم است تا دسترسی شخص را در دو بخش مشخص نماییم. یکی در زمانی که دستگاه قفل بوده  و تنها تصاویر Live دستگاه قابل مشاهده است و در حالت دوم پس از دسترسی به دستگاه بعد از وارد کردن رمز عبور دسترسی های کاربر مشخص می شود.

در حالت اول بعد از ورود به System > User  و انتخاب کاربر موردنظر می توانید از بالای صفحه وارد قسمت Live View Permission On Lock Screen شوید و دوربین های قابل مشاهده را برای شخص تعیین نمایید. در حالت دوم بعد از ورود به بخش کاربران در مقابل هر کاربر می توانید بر روی تیک سبز رنگ کلیک نمایید تا صفحه PERMISIIN نمایش داده شود. در این صفحه می توانید سطح دسترسی هر کاربر را در 3 حالت LOCAL (دسترسی مستقیم)، حالت REMOTE  (کنترل از راه دور) و همچنین تنظیمات ویژه هر دوربین تنظیمات لازم را انجام دهید.

نحوه حذف کاربر از دستگاه هایک ویژن

جهت حذف کاربر از دستگاه تنها کافیست پس از انتخاب کاربر از لیست کاربران از منوی بالایی بر روی گزینه DELETE کلیک نمایید و آن را تایید نمایید تا کاربر از دستگاه حذف شود.

دوربین مداربسته هایک ویژن در شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *