ضبط تصاویر در سیستم نظارت تصویری نقش بسیار مهمی دارد. برای ضبط تصاویر دوربین های HD و IP بصورت همزمان و در یک دستگاه باید از تکنولوژی خاصی استفاده کرد، شرکت هایک ویژن یکی از شرکت هایی می باشد که اقدام به تولید دستگاه های ضبط هایبریدی کرده است این دستگاه ها قابلیت ضبط تصاویر دوربین های IP و HD بصورت همزمان دارند.

DVR هایبریدی

ضبط تصویر همزمان چند دوربین مداربسته HD و IP را در یک دستگاه ضبط تصاویر (DVR)، DVR هایبریدی می گویند. نکته حائظ اهمیت این دستگاه به دلیل اینکه امکان ضبط چند دوربین بطور همزمان را دارد باعث کم شدن هزینه ها نسبت به  DVRهای معمولی می شود.

در کدام پروژه ها از DVR هایبریدی می توان استفاده کرد؟

در پروژه ها بر حسب نیاز، استفاده از دو نوع دوربین الزامی می باشد. به عنوان مثال در یک فروشگاه مدیریت تمایل به دیدن همزمان صندوق ها و میزهای فروشنده ها دارد که این کار با استفاده از دوربین IP قابل انجام است و همچنین محلی که نیاز به دیدن لحظه ای ندارد و بصورت آنالوگ دوربین ها می توانند صحنه ها را ضبط کنند و بعدا تصاویر دیده شوند. در این پروژه ها نیاز به استفاده از 2 نوع دستگاه ضبط DVR و NVR است که از هزینه بالایی برخوردار است. استفاده از دستگاه DVR هایبریدی در این نوع پروژه ها مقرون به صرفه می باشد و هزینه های نصب و بهره برداری از سیستم نظارت تصویری را کاهش می دهد.

شرکت هایک ویژن که به عنوان برترین تولید کننده دوربین های مداربسته و محصولات امنیتی می باشد، تجهیزات DVR هایبریدی را تولید و عرضه می نماید در زیر به 2 نمونه از آنها اشاره می نماییم:

دستگاه DVR هیبرید DS-7216HUHI-K2

این دستگاه یک DVR 16 کاناله است که قابلیت ضبط تصویر همزمان 16 دوربین HD و IP را دارا می باشد.

دستگاه DVR هایبرید DS-7108HQHI-K1

این دستگاه یک DVR 8 کاناله است که علاوه بر ضبط تصویر 8 دوربین HD، ضبط تصویر 4 دوربین IP را نیز انجام می دهد. همچنین این DVR  هایبریدی توانایی ضبط تصویر 12 دوربین IP را دارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات هایک ویژن با حفاظت ایمن پارس تماس بگیرید.

 

بیشتر بخوانید:

راهنمای تغییر آدرس IP دوربین هایک ویژن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *